Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пустовая С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Коба Е. В. 
Системы обслуживания типа Лакатоша, их обобщение и применение [Електронний ресурс] / Е. В. Коба, С. В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. - 2012. - Т. 48, № 3. - С. 78-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2012_48_3_9
Queuing systems with cyclic waiting time are considered. The results of the Hungarian mathematician L. Lakatos and their generalization and possible application domains are given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.171 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пустовая С. В. 
Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите [Електронний ресурс] / С. В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 170-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_18
Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглянуто залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двофазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/M/c///<$E E sub 2>. Виконано асимптотичний аналіз деяких параметрів систем M/M/c/0/2//M і M/M/c/0/2//<$E E sub 2>. Розроблено програму розв'язання систем M/M/c/0/N//<$E E sub 2> і M/M/c/0/N//M з використанням технології розріджених матриць.
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.643 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Пустовая С. В. 
Исследование call-центров как систем массового обслуживания с повторными вызовами [Електронний ресурс] / С. В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. - 2010. - Т. 46, № 3. - С. 162-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2010_46_3_15
Розглянуто математичні моделі call-центрів, які враховують повторні виклики, а також специфіку і основні аспекти складання моделей call-центрів як систем з повторними викликами. Розглянуто системи масового обслуговування типу M/M/c/0/L/Hj, M/M/c/0///E2, M/M/c/0/L//E2 як моделей call-центрів. Наведено числові результати для показників функціонування цих систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.333 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського